HJÆLPECENTER
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål i nedenstående FAQ, er du velkommen til at sende en mail til kundeservice@comforth.dk eller ringe til os på 70 80 25 91.
Åbningstider:
Hverdage: 8 - 20
Weekend: 10 - 16
Helligdage: 10 - 15
1. Bestilling
Kontakter du os inden kl. 14:00 på dagen for bestillingen, er vi som udgangspunkt i stand til at ændre ordren. Vi kan dog ikke garantere noget, da det afhænger af, om pakken allerede er hentet af DAO/GLS.
Kontakt os:
Hverdage: 8 - 20
Weekend: 10 - 16
Helligdage: 10 - 15
70 80 25 91
kundeservice@comforth.dk
Hvis ændringen ikke når at blive foretaget inden afsendelse, vil kundeservice hjælpe med at kalde ordren tilbage hos DAO eller GLS og sende en ny ændret ordre herefter.
Så snart din ordre er sendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med et tracking-link til enten DAO eller GLS' egen trackingside, hvor du kan følge din ordres ankomst.
Hvis du har indtastet dit telefonnummer korrekt ved bestilling, vil du også modtage en SMS, når ordren er afleveret eller klar til afhentning.
Ja. Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage et trackingnummer, så du nemt kan følge leveringsprocessen. Skulle du mod forventning ikke modtage pakken, vil du selvfølgelig få fuld kompensation eller en ny forsendelse.
2. Betaling
Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
- Visa
- Mastercard
- Mobilepay
- Anyday
- Google Pay
- Apple Pay
- Shop Pay
- Maestro
- UnionPay
På vores svenske hjemmeside accepterer vi også Klarna som betalingsløsning.
Ja. På vores hjemmeside har vi implementeret 3-D Secure teknologien for øget online sikkerhed ved betaling med kreditkort. Dette omfatter metoder som "Visa Secure," "Mastercard Identity Check," og "Dankort Secured by Nets," som er kompatible med danske betalingskort. Dette sikrer, at dine online korttransaktioner er beskyttet mod uautoriseret adgang.
Vores hjemmeside er også SSL-certificeret, hvilket betyder, at besøgendes data er beskyttet via en krypteret forbindelse. Dette sikrer fortrolighed, autenticitet og integritet af de overførte data.
Ja, det kan du godt. Hvis du ønsker en faktura, bedes du skrive til os på kundeservice@comforth.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer og eventuelt CVR-nummer, hvis det er i virksomhedsregi.
Moms og eventuelle afgifter er inkluderet i alle priser på vores hjemmeside.
I checkout vil du også se værdien for moms og eventuelle afgifter udspecificeret, inden du betaler.
Ja det gør vi. Fra denne hjemmeside sender vi til Danmark, Færøerne og Grønland.
Ønsker du bestille til Sverige, besøg venligst vores svenske side.
Ønsker du at bestille til Norge, besøg venligst vores norske side.
Ønsker du at bestille til andre lande, besøg venligst vores globale side.
3. Levering
Levering er 100% gratis uanset om du vælger DAO, GLS, pakkeshop eller hjemmelevering.
De eneste undtagelser er pakker til:
- Færøeerne: 45kr
- Grønland 95kr
- USA: 45kr
Ved ordrer over 1.000 kr. er fragt dog gratis uanset destinationen.
Vi tilbyder levering med DAO og GLS, som er Danmarks bedst anmeldte fragtfirmaer. Du kan altid følge din pakke på DAO's egen trackingside eller GLS's egen trackingside. Trackingnummeret vil du modtage på mail, så snart din ordre er afsendt.
Vi sender fra vores lager i Hals, Nordjylland.
Køber du inden kl. 14, bliver din ordre afsendt samme dag, hvis det er en hverdag. Ellers sender vi den næste hverdag. Leveringen tager typisk mellem 1-3 dage.
4. Retur og reklamation
I kraft af vores 100-dages tilfredshedsgaranti har du mulighed for at returnere dit køb inden for 100 dage efter modtagelse af varen, uanset årsagen til at du ønsker at returnere den. Vær opmærksom på, at du selv skal betale for returfragten. Læs mere om vores tilfredshedsgaranti her.
Hvis en vare er beskadiget eller defekt, bedes du blot skrive til os på kundeservice@comforth.dk, så erstatter vi den kvit og frit.
Medsend gerne dokumentation for skaden eller defekten, hvis det er muligt, for hurtigere betjening.
Hvis du ikke sender dokumentation for skaden/defekten, kan vi bede dig om at returnere produktet, før vi sender en erstatning.
Tilbagebetalinger gennemføres via samme metode, som du brugte til at gennemføre ordren. Hvis du for eksempel har betalt med dit VISA-kort, vil pengene blive tilbagebetalt via det samme VISA-kort.
Hvis du har skiftet bank siden dit køb, kan vi stadig tilbagebetale via konto- og registreringsnummer.
- Ved returneringer sker tilbagebetalingen, så snart ordren er modtaget på vores lager.
- Ved skader/defekter, hvor du ikke ønsker et erstatningsprodukt, sker returneringen, så snart vi har konkluderet, at produktet rent faktisk er skadet/defekt.
Alle varer kan returneres i ubrugt stand, men vær opmærksom på, at vi skelner mellem tilfredshedsgaranti og returret.
Alle produkter i vores Comforth Care serie, vores teer og vores æteriske olier er ikke omfattet af tilfredshedsgarantien. De er dog omfattet af 100 dages returret, hvilket vil sige, at de stadig kan returneres inden for 100 dage, men skal returneres uåbnede i originalemballagen.
Alle andre produkter kan du frit prøve i op til 100 dage uden at påvirke din ret til returnering.
5. Konto og login
Du kan oprette en konto her eller ved at klikke på det lille menneske-ikon øverst i højre hjørne, hvor du både kan logge på og oprette en.
Såfremt du stadig har adgang til den e-mail, du oprettede kontoen med, kan du nulstille din adgangskode her.
6. Produktinformation og brug
Hvor finder jeg detaljeret information om jeres produkter?
Det kan du finde på de enkelte produktsider. Alle produktsider har en FAQ (ofte stillede spørgsmål) nederst på siden, hvor du kan finde svar på forskellige spørgsmål.
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du altid mere end velkommen til at ringe til os på 70 80 25 91 eller skrive til os på chatten, hvis den er åben, eller på kundeservice@comforth.dk.
Se alle vores produkter her.
Størstedelen af vores produkter er som udgangspunkt altid på lager.
- Er et produkt ikke på lager, vil det enten stå som udsolgt eller som forudbestilling.
- Hvis produktet er udsolgt, kan du skrive dig op til at få en mail, når produktet er på lager.
- Hvis produktet er tilgængeligt for forudbestilling, kan du gennemføre checkout og modtage produktet, når det kommer på lager. Pengene vil først blive trukket, når varen afsendes.
Hvis du har brug for hjælp til at vælge det rette produkt til dig, er du altid mere end velkommen til at ringe til os på 70 80 25 91 eller skrive i chatten, hvis den er åben, eller på kundeservice@comforth.dk - så vil en venlig kundeservicemedarbejder guide dig til det helt rigtige valg for dig.
7 Kundeservice og kontakt:
Du kan kontakte vores kundeservice på følgende tre måder:
Telefon: 70 80 25 91
Mail: kundeservice@comforth.dk
Chat: Nede i højre hjørne
Åbningstider:
Hverdage: 8 - 20
Weekend: 10 - 16
Helligdage: 10 - 15
Vores kundeservice er fra:
Hverdage: 8 - 20
Weekend: 10 - 16
Helligdage: 10 - 15
Der er flere måder at give feedback på:
- Kontakte os direkte via chat, e-mail eller telefon.
- Skriv en anmeldelse af et specifikt produkt i "Anmeldelser"-sektionen nederst på den enkelte produktside.
- Skriv en anmeldelse på Trustpilot.
- Skriv en anmeldelse på Google.
8. Fortrolighed og datasikkerhed:
Vi tager beskyttelsen af dine personlige oplysninger meget alvorligt. Som dataansvarlig følger vi strenge retningslinjer og implementerer passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre dine oplysninger mod uautoriseret adgang, tab, beskadigelse eller ulovlig brug.
Vi gennemgår også løbende vores IT-systemer og implementerer nødvendige tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre, at dine oplysninger forbliver beskyttede. Vi udfører løbende tests, vurderinger og evalueringer for at opretholde databeskyttelsesniveauet i overensstemmelse med de seneste trusler og udviklinger.
Vores tilgang til databeskyttelse er en integreret del af vores virksomhedsstruktur, og vi følger strenge procedurer for at beskytte dine oplysninger. Vi er også opmærksomme på at overholde eventuelle lovmæssige krav om at informere myndighederne og berørte parter i tilfælde af et brud på datasikkerheden.
Vi er her for at besvare eventuelle yderligere spørgsmål, du måtte have om vores databeskyttelsesforanstaltninger og tilgange. Din tillid og sikkerhed er vores øverste prioritet.
Når du besøger vores website, indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold samt skabe mere værdi i de annoncer, der vises på siden. Hvis du ikke ønsker, at der indsamles oplysninger om dig, bør du slette dine cookies og undlade at bruge hjemmesiden yderligere. I vores privatlivspolitik har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.
Vores cookiepolitik hører under vores privatlivspolitik, som du kan læse her.
Specifikt for:
Comforth Microderm
Er du interesseret i at vide, hvad du kan forvente af vores mest populære produkt, Comforth MicroDerm, har vi lavet nedenstående videoer, som besvarer de oftest stillede spørgsmål, vi modtager: